sobota, 29 marca 2014

29.03.2014r

Witam wszystkich po troszkę długiej przerwie ale wiecie mój plan dnia jest bardzo pracowity i nie zawsze mam czas wam coś napisać.Co u mnie słychać???
więc tak jak to u mnie bywa dziennie mam rehabilitacje ruchową w środę i czwartek byłam u cioci Asi i Sylwi jak zawsze fajnie się bawiłam i ćwiczyłam choć ostatnio nieźle daje mamie popalić bo wiecie idą mi 4 ząbki naraz i wiecznie krzyczę,ciągle mi się coś nie podoba....
A wogóle to mam do Was wielką prośbę porozmawiajcie z Bozią o zdrowie dla mojego wujka który walczy o życie w szpitalu,bo ma dla kogo żyć ma cudne 3 córki i wspaniałą żonę.Dlatego bardzo Was proszę pomódlcie się o zdrowie dla niego no i oczywiście nie zapomnijcie poprosić o zdrówko dla mnie)
Między innymi tak długo się nie odzywałam bo mamusia jest bardzo smutna z tego powodu że z wujek jest w szpitalu i niebardzo ma siły i głowę do pisania w moim imieniu.
Jak tylko bedzie lepiej a musi tak być to mama obiecuje że bedzie częsciej pisać i bedzie więcej fotek)
Dziś też nie mam dnia wolnego bo też mam rehabilitację u cioci Beaty,której już nie widziałam chyba od 2 miesięcy bo ciągle coś wypadało,albo to ja byłam chora albo ciocia była na wyjeździe,ale teraz już znów powracamy na sobotnie rehabilitacje u cioci :-)
Wiecie za tydzień wyjeżdżam z mamą na mój pierwszy turnus rehabilitacyjny do "Michałkowa" w Bystrej na cały tydzień więc też mogę się nie odzywać ale jak wróce to zdam wam całą relację z pobytu i bedzie dużo fotek.
Jestem trochę teraz zmęczona więc idę na małą drzemkę aby nabrać siły przed rehabilitacją.
Także jeszcze raz proszę porozmawiajcie z Bozią o moim wujku i o mnie.Tulę Was mocno i pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz