wtorek, 11 marca 2014

Od dziś nowy charakter pisania :)

Witam mamusia stwierdziła ,że od dziś bedzie do was pisać w moim imieniu tak jakbym ja do Was pisała bo jakoś jej się nie podoba ten nasz blog.Wiecie dziś jakoś niespokojnie w nocy spałam ciągle się kręciłam i nie zabradzo dałam się mamusi wyspać ale ona bardzo mnie kocha i nie narzeka.Wstałam też dość szybciutko bo o 7 rano więc mamusia jak jechała do przedszkola to zawiozła mnie do cioci Kasi abym nie zzałapała jakis bakteri od dzieciaczków w przedszkolu abym znów nie musiała zastrzyków brać bo wiecie bardzo mnie to bolało jak te ciocie w fartuszkach mnie kuły i bardzo płakałam.Mama po powrocia z przedszkola zabrała mnie od cioci Kasi dostałam jak zawsze swoją poranna dawkę leków i mleczko z kaszką to moje ulubione i jechałyśmy z mamą na rehabilitacje wzroku.Oczywiście jak to ja zrobiłam sobie drzemkę w aucie i potem byłam trochę niespokojna bo mama musiała mnie obudzić jak dojechałyśmy na miejsce.Jak wróciłyśmy do domku to zostałam z babcią w domku a mama pojechała do lekarza,ale wiecie babcia była taka szcześliwa że przez cały czas spałam i nie musiała mnie nosić bo kawał baby już zemnie.Potem jak mamusia wrociła dostałam obiadek i byłyśmy na spacerku,po spacerku poszłam sobie zrobić drzemkę.Jutro rano znów jedziemy na rehabilitację wiec odezwe sie do was wieczorkiem:)Zapraszam Was na moje aukcje
MOJE AUKCJE

Tulę Was mocno:)

1 komentarz: