środa, 19 marca 2014

19.03.2014r.

Witam Was kochani jakoś nie odzywam się ostatnio bo wiecie te ząbki daja mi mocno w kość ale nie tylko mnie bo mamusi też ,bo ze mnie już kawał baby do noszenia a ja ciągle płacze i denerwuję się i mama mnie często nosi no a jej kregosłup już się daje też we znaki.Wczoraj byłam na rehabilitacji u wujka Leszka i cioci Basi.Wujek mnie trochę ponaciągał aby przykurcze się nie robiły a ja bardzo tego nie lubię i wiecie tak krzyczałam że ciocia Basia mnie na drugiej stronie korytarzu słyszała.Za to z ciocią bardzo ładnie patrzyłam na bajeczki i bawiłam się rączkami,dziś byłam z mamą i Patrykiem u nowej cioci Asi która robi ocene w postępach mojego rozwoju na jakim etapie jestem ciekawe jak mnie oceni.Ciocia powiedziała że bardzo ją cieszy jak ja uważnie słucham i wiem co do mnie się mówi,mówi że jestem bardzo mądra i że wszystko rozumiem co do mnie się mówi:)próbuje wykonywać polecenia jakie mi mówi i coraz cześciej mi się to udaje.Wieczorkiem jeszcze jadę do cioci Wisi logopedy trochę pogadać, pośpiewać.Kochani chciałam Was bardzo prosić o dołączenie do mojej akcji "Zakręteczki i makulatura dla Lenki" i o udostępnianie mojego apelu na facebooku i zapraszam do polubienia mojej stronki oraz o udostępnianie:)Tulę Was mocno
JA NA FACEBOOKU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz