poniedziałek, 17 marca 2014

17.03.2014

Witam troche się nie odzywałam ale ta pogoda nie jest dla mnie najlepsza i byłam trochę nieznośna,bo idą mi 4 ząbki naraz do tego ta pogoda i bomba złego samopoczucia.Wieć tak w sobotę to cały dzień byłam w domku bo padał deszczyk i wiał strasznie wiatr a wiecie że za niedługo wybieram sie na pierwszy mój turnus rehabilitacyjny i mama mówi że musi na mnie uważać i nie chodzić ze mną w brzydką pogodę na dwór żebym się znów nie rozchorowała,bo wtedy nie bedę mogła jechać a to dla mnie duża szansa na postępy w rehabilitacji i dlatego nie jeżdżę już też z mamą na zakupy aby mnie ktoś nie zaraził jakąś choróbką.Sobota mi minęła bardzo fajnie bawiłam się z mamą i tatą potem kompanko,mleczko i spać.W niedzielę z rana przyjechał po mnie i Patryka dziadek i zabrał mnie na cały dzień aby mama i tata mogli trochę odpocząć i zrobić większe zakupy.U babci było super ciągle mnie nosili a ja to uwielbiam i bawili się zemną,bo wiecie tam też jest moja kuzynka Wiktoria która się ze mną bawi a ja ją bardzo lubie jest trochę młodsza odemnie ale mi to nie przeszkadza.Wieczorkiem dziadek przywiózł nas do domku gdzie mama z tatą już na nas czekali,wycałowali naprzytulali,bo wiecie chyba się za nami stęsknili :-).Potem dostałam moje lekarstwai mleczko,kąpanko i poszłam spać.Dziś rano wstałam dostałam lekarstwa moje mleczko i jechałam z mamą na rehabilitacje do cioci Kariny która ćwiczy ze mną wzrok i uczy mnie dotykania i chwytania różnych przedmiotów.Dziś zrobiła mi masę solną i się nia bawiłam,ugniatałam ale mi się podobało.Teraz idę sobie na drzemkę bo zmęczyłam sie trochę ale dla was mam jeszcze niespodziankę zdjęcia z dzisiejszej rehabilitacji :-)
Tulę Was mocno papa





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz