czwartek, 3 grudnia 2015

03.12.2015r

Witam kochani pewnie się zastanawiacie co u mnie słychać to juz Wam w skrócie pisze,a wiec tak jak to często ostatnio umnie bywa byłam a własciwie jeszcze jestem chora miałam zapalenie oskrzeli i znów kolejny antybiotyk z racji ze czesto choruje mama zadecydowała ze pojedziemy na konsultację do prof. Pogorzelskiego do Rabki i jedziemy w poniedziałek 7 grudnia,dr specjalizuje sie w zapaleniu płuc,oskrzeli,dysplazji oskrzelowo-płucnej oraz mukowiscydozie czyli większości tym na co choruje i mama ma nadzieje że cos nam zaradzi,pomoze abym nie chorowala tak czesto i omijala antybiotyki i szpitale,także trzymajcie mocno za mnie kciuki obym wytrzymała tą trase tam i spowrotem oraz żeby pan doktor nam mogl pomoc.
Wczoraj byłam z mamą i tatą w Tarnowskich Górach na pobraniu miar do nowych ortez bo niestety moje stare sa za małe juz dla mnie i nie spelniaja juz swojej funkcji bo wykrzywiam w nich nózki takze byliśmy zmuszeni do zrobienia nowych.Koszt nowych ortez to ok 2000zł i to dzieki Wam dzięki waszym darowiznom i 1% uda nam się zakupić nowe ortezy bez których nie mogłabym być pionizowana i stac na własnych nóżkach bo strasznie bez ortez je koslawie.Dlatego bardzo Wam dziękuję i proszę o dalsze wsparcie.Pozdrawiam bardzo serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz