czwartek, 21 sierpnia 2014

21.08.2014

Kochani dzięki wam dziś 1200kg makulatury pojechalo do skupu a jutro jeszcze trochę też pojedzie:)))DZIĘKUJĘ BARDZO SERDECZNIE:)))
A tak z innej beczki to wiecie co mama dziś odebrała moje nowe orzeczenie niepełnosprawności i wiecie co znów dali mi tylko na rok,niewiem czy tam pracują jacys ludzie bez głowy czy co przecieżto oczywiste ze za rok ani na kilka lat nie ebde zdrowa i bede potrzebowac orzeczenie niepelnosprawnosci a oni mi tylko na rok a to jest latania,kserowania,załatwiania ze szok,co za biurokracja ale cóż nic na to nie poradzimy.Mama załatwiła mi wniosek na nowe buciki ortopedyczne wiecie takie na jesień
a dziś zlecenie na pampersy dla mnie,które część bedzie nfz dofinansował,a mama nie wiedziala ze juz moze sie starac o takie dofinansowanie dla mnie bo do stycznia bylo mozna dopiero sie starac jak mialo sie 3 latka skonczone.Pozdrawiam Was kochani bardzo serdecznie:)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz