poniedziałek, 12 maja 2014

12.05.2014 po długiej przerwie:)

Witam Was moi kochani ale mnie tunie bylo....
ale wiecie zabiegana jestem,ciągle mam rehabilitacje,zabiegi,konsultacje itd...
Teraz Wam troche napisze co u mnie się działo,
jak Wam pisałam że w sobotę 26.04 mama zaprosiła gości na Moje urodzinki ale się działo...
Dostałam piękny torcik od cioci Agnieszki za który bardzo dziękuję serdecznie, ale powiem Wam że nie dość że był przepiękny to i przepyszny


Dostałam dużo prezencików głównie pieniążki i ubranka ale zabawki też się znalazły,berdzo mi się podobał torcik i świeczki na nim co widać na załączonych zdjęciach






Po urodzinkach to ja ciężko pracowałam dziennie jeździłam na rehabilitacje ruchową,wzroku,do cioci logopedy.
Bardzo chciałabym serdecznie podziękować za zakręteczki i makulaturę i proszę o jeszcze każdy kilogram zakreteczek to 0,70zł  i każdy kilogram makulatury to 0,15zł na moją rehebilitację i potrzebne mi sprzęty specjalistyczne.

Chciałabym również bardzo serdecznie podziękować wszystkim którzy podarowali mi swój 1% podatku i proszę o Mnie pamiętać w przyszłym roku :-)DZIĘKUJĘ :-)

Jeszcze chciałabym przypomnieć o Moich aukcjach:

MOJE AUKCJE :-)

Na koniec taka sobie uśmiechnięta Ja :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz